Топта мотор режимін сәтті ұйымдастыру үшін оның негізгі ұйымдастырушылық нүктелеріне толығырақ тоқталайық. Сонымен: Таңертеңгі гимнастика. Ол баланың денесін алдағы күні "зарядтау", жақсы, көңілді көңіл-күй тудыру мақсатында жүзеге асырылады. Гимнастика кешендері балалардың жас ерекшеліктерін, өткізілетін орнын, дене шынықтыру құралдарының болуын ескере отырып жасалады. Белсенді демалыстың шағын түрлері. Оқу сабақтары барысында балалар бірқатар функционалды жүйелерде ауысулар жасайды. Көру және есту органдары, магистральдық бұлшықеттер, әсіресе статикалық кернеудегі арқа, жұмыс істейтін қолдың қол бұлшықеттері айтарлықтай жүктемелерге ұшырайтыны байқалады. Шаршаудың бастапқы кезеңінде балалардың мінез-құлқы күрт өзгереді: олар сабақтан алшақтайды, Мұқият тыңдамайды, сөйлеседі. Содан кейін шамадан тыс ұтқырлық летаргиямен ауыстырылады, балалар созылып, үстелге кеудеге жатады. Осы сәттерде менің тәрбиеленушілеріме көмекке дене шынықтыру минуты келеді
Серуендеу ойындары. Серуенде, еш жерде болмағандай, балалардың физикалық жаттығуларға деген қызығушылығы мен қажеттілігін тәрбиелеу, балаларды ашық ойындар, эстафеталар ережелерін білумен байыту және құрдастар ұжымында ұйымдасқан түрде ойнау қабілетін қалыптастыру міндеттері үлкен жетістікпен шешіледі. Ойынның маңызды нәтижесі-қуаныш пен эмоционалды көтерілу. Дәл осы керемет қасиеттің арқасында ашық ойындар басқа құралдарға қарағанда ашық ауада жұмыс істеу міндеттеріне көбірек жауап береді. Педагогикалық байқау және балаларға деген сүйіспеншілік маған ойын іс-әрекетін басқарудың тиісті әдістерін таңдауға мүмкіндік береді, ал ойынмен бірге жүретін эмоционалды оң көзқарас жеке тұлғаның физикалық, психикалық, рухани және моральдық негіздерін қалыптастырудың маңызды факторы болып табылады.