"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫНЫҢ "АЛТЫН БАЛА"  БАЛАБАҚШАСЫ" МКҚК
ГККП "ДЕТСКИЙ САД "АЛТЫН БАЛА" ГОРОДА КОКШЕТАУ ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ КОКШЕТАУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

Балалардың денсаулығын сақтау және нығайту бойынша балабақша педагогтерінің қарым-қатынасы

Ата-аналарға кеңес беру Балалардың денсаулығын нығайту және сақтау бойынша балабақша педагогтарының өзара іс-қимылы (Денсаулық сақтау технологиясы) Дайындаған-Цихоцкая Ю. В.

Мектепке дейінгі тәрбие баланың физикалық денсаулығы мен оның психологиялық әл-ауқатына қамқорлық жасауы керек. Жұмыста балалардың денсаулығын сақтау мен нығайтудың өзекті міндеті-оқушылардың қозғалыс қажеттілігін қалыптастыру негізінде қозғалыс ортасын дамытудың тиімді құралдарын іздеу. Біз, ересектер, балалардың қозғалыс белсенділігі үшін кең мүмкіндіктер жасауымыз керек: * Балалардың ашық ойындарға, спорттық снарядтардағы жаттығуларға, жүгіру, секіру, лақтыру жаттығуларына қызығушылығын сақтау; * Балаларды қимылдарды үйлестіруді, ептілікті, икемділікті, жылдамдықты дамытуға ықпал ететін физикалық жаттығулар жасауға шақыру; * Балалардың салауатты өмір салты құндылықтарының қалыптасуына ықпал етуі керек; * Балалардың сауықтыру іс-шараларына белсенді қатысуы үшін мүмкіндіктер жасау. Күн тәртібіндегі дене шынықтыру-сауықтыру іс-шаралары. Күн тәртібінде дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын жоспарлау д үшін қажетті тәуліктік көлемге сүйенеді
1. Таңертеңгі гимнастика-8-10 мин. 2. Әр сабақта дене шынықтыру минуттары-2-4 минут (2-3 рет). 3. Сабақтар арасындағы ойындар мен жаттығулар-8-18 мин. 4. Жаяу серуендеу ойындары - 30-40 мин. 5. Дене шынықтыру сабақтары - 30-35 мин. 6. Таңертең, таңғы астан кейін, серуендеуде, ұйқыдан кейін, кешкі серуенде тәуелсіз қозғалыс белсенділігі - 50-60 мин. 7. Ұйқыдан кейін сергітетін түзету гимнастикасы-8-10 мин.
Топта мотор режимін сәтті ұйымдастыру үшін оның негізгі ұйымдастырушылық нүктелеріне толығырақ тоқталайық. Сонымен: Таңертеңгі гимнастика. Ол баланың денесін алдағы күні "зарядтау", жақсы, көңілді көңіл-күй тудыру мақсатында жүзеге асырылады. Гимнастика кешендері балалардың жас ерекшеліктерін, өткізілетін орнын, дене шынықтыру құралдарының болуын ескере отырып жасалады. Белсенді демалыстың шағын түрлері. Оқу сабақтары барысында балалар бірқатар функционалды жүйелерде ауысулар жасайды. Көру және есту органдары, магистральдық бұлшықеттер, әсіресе статикалық кернеудегі арқа, жұмыс істейтін қолдың қол бұлшықеттері айтарлықтай жүктемелерге ұшырайтыны байқалады. Шаршаудың бастапқы кезеңінде балалардың мінез-құлқы күрт өзгереді: олар сабақтан алшақтайды, Мұқият тыңдамайды, сөйлеседі. Содан кейін шамадан тыс ұтқырлық летаргиямен ауыстырылады, балалар созылып, үстелге кеудеге жатады. Осы сәттерде менің тәрбиеленушілеріме көмекке дене шынықтыру минуты келеді
Серуендеу ойындары. Серуенде, еш жерде болмағандай, балалардың физикалық жаттығуларға деген қызығушылығы мен қажеттілігін тәрбиелеу, балаларды ашық ойындар, эстафеталар ережелерін білумен байыту және құрдастар ұжымында ұйымдасқан түрде ойнау қабілетін қалыптастыру міндеттері үлкен жетістікпен шешіледі. Ойынның маңызды нәтижесі-қуаныш пен эмоционалды көтерілу. Дәл осы керемет қасиеттің арқасында ашық ойындар басқа құралдарға қарағанда ашық ауада жұмыс істеу міндеттеріне көбірек жауап береді. Педагогикалық байқау және балаларға деген сүйіспеншілік маған ойын іс-әрекетін басқарудың тиісті әдістерін таңдауға мүмкіндік береді, ал ойынмен бірге жүретін эмоционалды оң көзқарас жеке тұлғаның физикалық, психикалық, рухани және моральдық негіздерін қалыптастырудың маңызды факторы болып табылады.
  •  
  •  
 
  •  
  •  
Жаңартылған күні: 29.10.2024 10:58
Құрылған күні: 29.10.2024 10:58

Ұйымдар тізімі
Текст