Б Е К І Т І Л ДІ:
«Алтын бала»
балабақшасының меңгерушісі
___________Маженова Ж.К.
«___» _______2023
Ата-аналарға арналған Академияны ұйымдастыру туралы ереже
1. Жалпы ережелер
1.1 Осы Ереже ата-аналарға арналған Академия қызметінің ұйымдастырушылық-әдістемелік негізін айқындайды және оның жұмысының шамамен тәртібін белгілейді.
1.2 Ата-аналарға арналған Академия-білім алушылардың тәрбиесі мен дамуын жан-жақты сүйемелдеу бойынша педагогтердің, білім беру ұйымдары мамандарының, мектепке дейінгі ұйымдарға және жалпы білім беретін мектептерге баратын білім алушылардың ата-аналарының өзара іс-қимылының ұйымдастырушылық нысаны болып табылады.
1.3 Осы ереже педагогтердің, білім беру ұйымдары қызметкерлерінің ата - аналармен өзара іс-қимылы бойынша кешенді жұмысты ұйымдастыруды жетілдіру, «білім беру ұйымы-отбасы» бірыңғай білім беру кеңістігін құру мақсатында әзірленді.
1.4 Академия басшылары директор және меңгеруші болып табылады.
1.5. Академия құрамына мектепке дейінгі ұйымдар мен жалпы білім беретін мектептердің педагогтері, білім алушылардың ата-аналары кіреді.
1.6. Академияның қызметі мынадай нормативтік-құқықтық және әдістемелік құжаттарды: «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңын, білім берудің барлық деңгейлеріндегі Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары, білім беру ұйымдарының Жарғысын реттейді
2. Академияның негізгі мақсаттары мен міндеттері
2.1. Академия қызметінің мақсаттары:
- Білім алушының денсаулығын сақтау және нығайту мәселелерінде мектепке дейінгі ұйым ұжымы мен отбасының ынтымақтастығын орнату;
- Білім алушыларды тәрбиелеу және оқыту мәселелері бойынша отбасыларға консультациялық көмек көрсету;
- Ата-аналардың өз денсаулығына және білім алушылардың денсаулығына қатысты белсенді ұстанымын қалыптастыру;
- Білім беру ұйымдарына баратын білім алушыларды тәрбиелеу мен дамытуды жан-жақты психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу;
-Ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім беру.
- Ата-аналармен қарым-қатынас түрлерін әртараптандыру (тренингтер, әңгімелер, консультациялар, сауалнамалар, отбасылық тәжірибе алмасу, ашық ұйымдастырылған іс-шаралар, спартакиадалар, бос уақыт және т.б.).
2.2. Академияның негізгі міндеттері:
- Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыру;
- Білім алушыларды сауықтыру, ағзаның қорғаныс күштерін нығайту мәселелерінде ата-аналарға жан-жақты көмек және қолдау көрсету;
- Білім алушыларды тәрбиелеу және оқыту бойынша оң отбасылық тәжірибені анықтау және тарату;
- Ата-аналар ұжымының бірігуіне ықпал ету ;
- Ата-аналар мен білім беру ұйымдарының ұжымы арасында сенімді қарым-қатынас орнатуға ықпал ету.
- Білім беру ұйымдары мен отбасы жағдайында білім алушыларды тәрбиелеу мен дамытуды оңтайландыру мақсатында білім беру ұйымдары мен ата-аналар арасындағы тиімді өзара іс-қимылды қамтамасыз ету;
-Жан-жақты үйлесімді дамуды қамтамасыз етуде ата-аналарға (заңды өкілдерге) және білім беру ұйымдарына баратын мектепке дейінгі, мектеп жасындағы білім алушыларға жан-жақты психологиялық-педагогикалық көмек көрсету;
-Отбасылардың жеке ерекшеліктерін, мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың ата-аналарына психологиялық-педагогикалық білім беру;
-Мектепке дейінгі ұйымдар мен мектептерге баратын мектеп жасындағы, мектеп жасындағы білім алушылардың дене, психикалық және әлеуметтік дамуындағы әртүрлі ауытқулардың кешенді профилактикасын және түзетуін (қажет болған жағдайда) жүргізу.
3. Академия қызметін ұйымдастыру
3.1. Академияның қызметі жылдық жұмыс жоспарына сәйкес жүзеге асырылады. Клубта кездесулер айына 1 рет ұйымдастырылады.
3.2. Академияның қызметі ерікті негізде жүзеге асырылады. Клуб қатысушылары ұсыныстар беруге, ұсыныстар беруге құқылы.
3.3. Академияға тікелей басшылықты білім беру ұйымының басшысы жүзеге асырады.
3.4. Академияның жұмыс істеуін мектепке дейінгі ұйымдар мен жалпы білім беретін мектептердің педагогтері, мамандары жүзеге асырады: меңгеруші,әдіскер, педагог-психолог, логопед-мұғалім, дене шынықтыру мұғалімі, дене шынықтыру нұсқаушысы, музыка мұғалімі, музыка жетекшісі,мұғалімдер, тәрбиешілер.
3.5. Академия отырыстары ата-аналардың кездесулері болып табылады: сабақтар, ойын тренингтері, бос уақыт және спорттық іс-шаралар және т. б.
3.6. Академия қызметінің мазмұны
- ересектер мен студенттердің бірлесіп орындауы үшін қол жетімді;
- ата-аналар мен білім алушылардың эмоционалды саласын, серіктестік сенімділік қатынастарын дамытуға бағытталған;
- сауықтыру, тәрбие және білім беру міндеттерін шешуі тиіс.
4. Академия сабақтарын дайындау және өткізу
4.1 Академия отырысы айына 1 рет өткізіледі.
4.2 Академия отырыстарының тақырыбы ата-аналардың нақты сұраныстары және қажеттіліктерімен анықталады.
Білім беру ұйымдарындағы отбасылармен өзара іс-қимыл ата-ананың өтілі, ата-аналардың білім деңгейі, олардың қызығушылықтары мен психологиялық-педагогикалық ақпаратқа қажеттілігі ескеріле отырып құрылады.
4. Академияның психологиялық-педагогикалық қызметінің нысандары
4.1. Инвариантты: барлық ата-аналарға арналған топтық іс-шаралар (семинарлар, іскерлік ойындар, тренингтер, консультациялар, дәрістер).
4.2. Вариативті:
сұрауларға, қажеттіліктерге сәйкес ата-аналардың сараланған топтарына арналған кіші топтық іс-шаралар; ата-аналарға арналған жеке консультациялар; әртүрлі ауытқуларды анықтау, алдын алу және түзету бойынша ата-аналармен және олардың балаларымен жеке жұмыс; әртүрлі нысандардағы бірлескен балалар мен ата-аналар кездесулері, сабақтар, ойын жаттығулары, бос уақыт және спорттық іс-шаралар.
5. Академияны басқару
5.1. Академияның тікелей басшылығын меңгеруші және директор жүзеге асырады.
5.2. Академияның педагогтері мен тәрбиешілері білім беру ұйымдары мен жалпы білім беретін мектептердің білім алушыларының ата-аналарының жеке және топтық сұраныстарын ескере отырып, сондай-ақ қазіргі заманғы әдістемелік талаптарға сәйкес оның қызметін жоспарлауды және есепке алуды жүргізеді.
6.Академия қатысушыларының құқықтары мен міндеттері:
6.1. Ата-аналардың (немесе заңды өкілдердің) құқығы бар:
- сырқаттанушылықты төмендетуге ықпал ететін балалар ағзасын сауықтыру әдістеріне оқыту;
- үйде білім алушылармен сабақтарды ұйымдастыруда практикалық көмек алу;
- білім алушыларға күтім жасау бойынша білікті консультативтік көмек алу,
білім алушыны тәрбиелеу және дамыту мәселелері;
- өз пікірін білдіру және білім алушыларды тәрбиелеу тәжірибесімен алмасу.
6.2. Білім беру ұйымдарының педагогтері мен тәрбиешілерінің құқығы бар:
- отбасы тәрбиесінің оң тәжірибесін зерделеуге және таратуға;
- ата-аналардың жаңа сұраныстары туындаған, мүдделері өзгерген кезде клубтың жұмыс жоспарына өзгерістер енгізу;
6.3. Білім беру ұйымдары міндетті:
- мектепке дейінгі ұйым меңгерушісі мен мектеп директоры бекіткен жоспарға сәйкес және ата-аналардың мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, Академия жұмысын ұйымдастыру;
- ата-аналарға білікті консультативтік және практикалық көмек көрсету.